Mijn titel Your SEO optimized title Mijn titel
header nw

Algemene voorwaarden

*Overeenkomst/bestellen
Als er door de klant opdracht gegeven wordt aan Woon en Styling om één of meerdere artikelen te leveren, dan is er sprake van een overeenkomst die wettelijk bindend is (volgens de wet 'koop op afstand').

*Privacy
Zie hiervoor ons privacy beleid.

*Instemming
Indien u instemt met onze 'Algemene Voorwaarden' gaan wij ervan uit, dat u tevens onze privacyverklaring heeft doorgelezen en hiermee instemd. Tevens bent u 18 jaar of ouder.

*Aanbod
Het aanbod bevat een volledige en zo nauwkeurig mogelijke omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

*Betalen
Er zijn bij ons de volgende mogelijkheden om het bedrag te kunnen voldoen.
De gewone overboeking vooraf, tikkie, of bij afhalen/bezorging contant gepast betalen. Wij vragen een aanbetaling van max. de helft van het totaal te betalen bedrag.

*Levering
De meeste producten worden bij ons op maat gemaakt.
Artikelen op voorraad worden max 3 dagen na ontvangst betaling verstuurd.
Wij streven er naar de op maat te maken meubelen binnen 3 werkweken en uiterlijk 6 weken klaar te hebben. Tenzij anders is aangegeven. Soms is het mogelijk een meubelstuk voorrang te geven en dus eerder klaar te hebben (bv seizoensmeubelen). U kunt daarvoor
contact met ons opnemen.
Ivm de toegenomen drukte is de levertijd momenteel langer. Neemt u hiervoor aub contact met ons op..

*Verzending/bezorging 
-Voor verzending van gewone postpakketten gelden reguliere postpakket tarieven. Waddentoeslag Texel E 14,- Overige wadden E 22,50

Let op! Momenteel bezorgen wij onze grootmeubelen (welke niet met pakketpost mee kunnen) alleen in een straal van max +/-60 km rondom Borne (OV). Uiteraard is afhalen altijd mogelijk. 
Voor bezorging grote meubelen zijn de bezorgkosten altijd exclusief. Bezorgkosten binnen een straal van 35 km van Borne E 40,=/ 35 km tot 70 km E 65,=/ 70 km tot 100 km E 85,=/ 100 km tot 130 km E 115,=/ 130 km tot 160 km E 145,-/ 160 tot 190 km E 175,=, 190 tot 220 E 205,- Dit zijn de geldende bezorgkosten binnen Nederland muv de wadden. Bezorgkosten met meer kilometers op aanvraag. Buiten Nederland gelden andere tarieven in overleg. Wij rekenen de afstand over de weg. U kunt het zelf berekenen op 'Afstand berekenen'
Bij bezorging wordt het meubelstuk geleverd tot op de drempel benedenvloers en op aanvraag desgewenst op de gewenste plek geplaatst.
Woon en Styling houdt zich hier dan niet aansprakelijk voor eventuele schade ontstaan tijdens het plaatsen op de gewenste plek.
De plek moet op een normaal begaanbare manier te bereiken zijn met het meubel.
Bij bezorgen dient er minimaal 1 persoon aanwezig te zijn, in staat het meubel te helpen tillen.
De aan Woon en Styling doorgegeven afmetingen en berekening door de klant zijn voor risico van de klant. Meubelen die door een verkeerde berekening /inschatting van de klant niet geplaatst kunnen worden, kunnen helaas niet retour.


Bezorgkosten voor grote artikelen (o.a tafels), welke niet onder het reguliere pakkettarief vallen worden altijd naderhand bererekend.
Dit geldt niet voor artikelen die met pakketdienst mee kunnen.

 

*Afhalen. U kunt de artikelen/meubelen bij ons afhalen. Maakt u daarvoor een afspraak. In principe is dat iedere dag mogelijk.

*Ruilen/Retourneren
Uw bestelling wordt uitvoerig met u doorgesproken via mail, of telefonisch contact. U kunt ook langs komen om de artikelen/meubelen te bekijken en door te spreken. Na akkoord bevonden van hetgeen is doorgesproken is uw bestelling definitief en wordt het artikel/meubelstuk voor u op maat gemaakt (Na ontvangst van de aanbetaling). Aangezien deze artikelen naar wens en in specifieke maten voor de klant gemaakt worden kunnen wij deze meubelen dan ook niet meer retour nemen, of ruilen.
Artikelen welke niet specifiek op maat/ naar wens van de klant zijn gemaakt kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Binnen 14 dagen na ontvangst moeten de goederen bij ons binnen zijn.
Dit geldt niet voor artikelen afkomstig van door verkoper specifiek bestelde artikelen bij de groothandel. Deze artikelen worden speciaal voor de klant besteld en kunnen dus niet retour.
Tijdens deze bedenktermijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Kosten in geval van herroeping.

  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.


ADRES:

Bedrijfsnaam: Woon en Styling
Paardebloem 2
7623 CB Borne
Nederland
(Voor meer gegevens van ons bedrijf gaat u naar onze 'Over ons' link bovenaan de homepage)

*Garantie 

Bij afhalen/levering van de artikelen dient u deze na te kijken op eventuele fouten of andere gebreken. Bij opmerkingen klachten na afhalen van de produkten, dient u deze zo spoedig mogelijk door te geven en bij zichtbare gebreken dmv een foto door te sturen. We zullen dan streven naar een passende oplossing.
 

Gegronde klacht

Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Onredelijk gebruik
  • Gebruik voor commerciele doeleinden
  • Gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
  • Onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
  • Hout is een natuurlijk materiaal wat altijd zal werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Er kunnen dus naden/scheurtjes ontstaan. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout. Bij gebruik buiten zal het hout zeker werken door de verschillende weersomstandigheden. Wij adviseren u uw meubel af te dekken, zorg dat dit zo gebeurt, dat er lucht tussen het meubel en de afdeklaag door kan stromen. Ideaal is natuurlijk het overdekt staan van uw meubel. Overdekt is een deugdelijk harde overkapping waar tevens geen vocht/sneeuw onder op de tafel, of elk ander meubel waait.
  • Uw meubel wordt door ons glad en splintervrij geschuurd. Het kan voorkomen mede door temperatuurverschillen dat er nog wat opstaande vezels 'splinters' omhoog gaan staan. Dit kunt u zelf dmv een schuurpapier (korrel 180 of hoger is een fijn schuurpapier) even licht bijschuren. Indien u gaat lakken/beitsen zullen ook weer kleine opstaande vezels 'splinters' omhoog gaan staan. Na het lakken dient u dus opnieuw fijn te schuren en een 2e laag aan te brengen.
  • Afwijkingen in kleur, gewicht en maat van minder dan 10%, natuurlijke
    kleuren, lijnen, bobbels, deuken, haarscheuren, hars in het hout ed., kunnen nooit
    aanleiding geven tot enige reclame.
    Op kleur geverfde meubelen worden alleen aan de buitenzijde geverfd, dus niet achter deurtjes.

BIJ HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING STEMT U IN MET DEZE VOORWAARDEN.

We hopen u zo voldoende informatie te hebben verschaft.
Mocht dit niet zo zijn, dan kunt u uiteraard een e-mail sturen, of telefonisch contact opnemen.
Raadpleeg hiervoor de contact link.

Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je met ons Privacy & Cookiebeleid akkoord.
SLUITEN